כיום, בעידן הדיגיטלי, קידום עסקים הפך לנגיש בעבור כולם. יחד עם זאת, עולה השאלה כיצד נכון יהיה לקדם בית דפוס ברשת, ולו כדי להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים. בתי דפוס עוסקים בדרך כלל במתן שירותים ללקוחות עסקיים ופרטיים, בעוד שמשרדי מהנדסים, רשתות שיווק ומזון, מגזינים ועיתונים, וגם מי שרוצה הזמנה לאירוע או כל שירות אחר – כולם לקוחות קבועים או מזדמנים. אבל כיצד תוכלו לשווק את השירותים שלכם? הנה כמה צעדים:

פנייה אל לקוחות פוטנציאלים

נסו לאפיין את הלקוחות שלכם על ידי בניית אסטרטגיה עסקית באמצעותה תגדירו את קהל היעד. לדוגמא: עיתונים ומגזינים ואף מקומונים, זקוקים לשירותי דפוס על מנת להדפיס את הדפים, לעצב מודעות ולהוציא שאר פרסומים של העיתון. גם בעלי עסקים קטנים ומקומיים יזדקקו לשירותים שלכם כמו גם סטודנטים ושאר בעלי מקצוע. אפיינו את קהל היעד שלכם, ופרסמו את שירות בית הדפוס במקומות בו קהל זה נמצא בדרך כלל.

שימו לב: יש לפרסם את המוצר הרלוונטי לקהל הרלוונטי – מה שיצריך מכם תכנון נכון וממוקד.

קידום אתר האינטרנט שלכם

כיום, כמעט לכל בית עסק ישנו אתר אינטרנט פעיל בזמן שאת האתר חשוב לקדם ותחזק. במידה ואין לכם אתר, תוכלו לבנות אתר בקלות על ידי שימוש בפלטפורמות השונות, כשההמלצה הרווחת היא להיעזר בפלטפורמת וורדפרס. חשוב לאפיין את האתר באופן נכון וממוקד לקהל היעד, ואף מומלץ להתייעץ עם חברת קידום אתרים כדי להבין כיצד תוכלו לחשוף את האתר שלכם מול לקוחות עתידיים ולהופיע במיקומים הראשונים במנוע החיפוש.

בצעו שיתופי פעולה

אחת הדרכים לקדם ולשווק עסק מתבצעת דרך ביצוע שיתופי פעולה פוריים. בכך למשל אפשר לבצע שיתוף פעולה עם מכללות ואוניברסיטאות להן תעניקו הנחה בהדפסות. זאת עבור הפנייה של סטודנטים לקבלת שירות בבית הדפוס שלכם. נסו לפנות אל חברות שעוסקות בהוצאה לאור על מנת לספק הדפסות ספרים במחירים מוזלים. לקוחות גדולים מסוג זה יכולים להניב רווחים גדולים.

נהלו מועדון לקוחות

חשוב שיהיה לכם מועדון לקוחות פעיל ומעודכן. ניהול מועדון לקוחות נעשה בצורה ממוחשבות וקלה, בעוד ששימוש במערכות לשליחת ניוזלטר, שליחת הודעות כל מבצעים והנחות – יחזקו מאד את הקשר ביניכם לבין הלקוח.

שימוש ברשת החברתית

פרסום ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, יוטיוב, וכדומה, הפך לפופולארי במיוחד, ולו כי מדובר בפלטפורמות נהדרות לאיתור קהלים חדשים. פתחו עמוד עסקי של בית הדפוס שלכם ונהלו אותו על פי קונספט שמתאים ומייחד את בית העסק. התמקדו בעת הקידום בקהל היעד (עליו דיברנו קודם) ובצעו 'טרגוט' של קהל היעד באמצעות הכלים שמאפשרות הרשתות החברתיות. פה נעצור לציין שבהחלט ניתן לנהל את העמודים העסקיים באופן עצמאי, אך מומלץ לפנות לבעל מקצוע שיוכל לסייע לכם ליצור תוכן מתאים ואיכותי, וכמובן להגיע לקהלים חדשים.

קבלו ייעוץ מקצועי

במידה ואתם רוצים לקחת את השיווק והפרסום צעד אחד קדימה, מומלץ לחפש אנשי מקצוע כמו יועצים ארגוניים, יועצים אסטרטגיים או מקדמי אתרים, אשר יוכלו לבצע עבורם ניהול מוניטין, קידום ברשת, בניית אסטרטגיה שיווקית, ושאר שירותים לשיווק בית העסק. בכך תוכלו לסלול את הדרך להצלחה!

לחצו כאן כדי לדעת מה אפשר להדפיס בבית דפוס